19 iul. 2010

CV-ul - parte a branding-ului personal (II)

Ca tot veni vorba de CV-ul ca instrument de personal branding, iata si un banc care poate ilustra ideea asta:

In apropierea unei piscine, un soarece cu o privire haituita iese din canalizare, rupt de oboseala, murdar, abia tragandu-si sufletul. Alearga repede si se refugiaza sub un picior de sezlong, unde un miliardar isi instalase porcusorul de Guineea, care facea plaja linistit, cu o bautura cu umbrelutza in mana, citind presa.
- Nu inteleg ce e cu lumea asta, urla soarecul innebunit, plin de manie proletara. Eu tocmai eram sa fiu omorat de sase oameni inarmati cu sape, care m-au urmarit prin toata curtea. Am inotat prin canale, afundat pana la gat in rahat, nu am mancat nimic de doua zile, sunt un fugar fara casa! Cum se face ca tu traiesti in lux, ca un boier, in timp ce eu ma chinui de pe o zi pe alta?
Porcusorul de Guineea se uita la el ridicandu-si ochelarii de soare si ii spune zambind, pe un ton didactic:
- It's all about branding, dude!

sursa: Chiriac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu