19 iul. 2010

CV-ul - parte a branding-ului personal

Asa cum un sapun este hidratant, altul ieftin si un al treilea miroase a levantica, asa si oamenii trebuie sa isi creeze o pozitionare si apoi sa si-o promoveze. CV-ul profesionist este un instrument de pozitionare personala.

Poti sa te pozitionezi ca expert intr-un domeniu, ca junior dornic de a invata (desi mai sunt mii ca tine), etc. Ideal este sa iti gasesti o pozitionare unica, surprinzatoare, convingatoare care sa il faca pe angajator sa spuna: "Acest om trebuie sa lucreze la noi" (ca sa termin comparatia- la fel cum un consumator ajunge in fata raftului si isi zice "Trebuie sa cumpar acest sapun acum").

A face din tine o marca este mare lucru si nu e deloc usor. Poti incepe cu CV-ul tau. Sau poti sa ne scrii un mail si poate putem sa te ajutam.

Pentru un CV profesionist, scrie-ne un mail: celmaibuncv@gmail.com

Articole utile pe (aproape) aceeaşi temă:
Curriculum vitae trebuie să (te) vândă?
Un CV remarcabil e un CV care naşte întrebări
Cine esti si cum te "vinzi" unui angajator potential
Cum stii daca ai un curriculum vitae bun?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu